سلامت فیتنس تحولی بزرگ در عرصه تناسب اندام و سلامت

ویژگی ها و خدمات متمایز کننده ما از سایر رقبا

تضمین نتیجه گیری

همراه سلامت فیتنس خدماتی کاملا تضمین شده دریافت می کنید. در صورتی که هر یک از اعضای سلامت فیتنس با اجرای برنامه های ارائه شده به نتیجه تعیین شده نرسد و این عدم نتیجه گیری در اثر کوتاهی وی و عدم رعایت موارد ذکر شده در قسمت توضیحات مهم برنامه ها نباشد، هزینه اخذ شده به طور کامل و با احترام عودت داده می شود.

سلامت محوری و ایمنی در کنار سرعت مناسب پیشرفت

نتیجه گیری با استفاده از ایمن ترین و سریع ترین روش ها

وبسایت سلامت فیتنس همانگونه که از نامش مشخص است با هدف ارائه خدمات در زمینه ورزش پاک، تناسب اندام و فیتنس همراه با سلامتی و ایمنی ایجاد شده است و از پذیرش افرادی که اهداف آنها در مغایرت یا مستلزم تخطی از این اصول است معذور می باشد. به تبع آن در تنظیم برنامه­ها و سایر خدمات نیز رعایت این اصول در اولویت قرار دارد. علاوه بر این با استفاده از متدهای علمی روز دنیا در تنظیم تغذیه و تمرین، پیشرفت شما بسیار سریع و بدون عوارض خواهد بود.

برنامه های انطباق پذیر و اختصاصی

در سلامت فیتنس تمام برنامه ها و خدمات به صورت اختصاصی و بر اساس شرایط و نیازهای فردی شما از قبیل هدف، میزان انگیزه، زمان بندی روزانه، علایق، شرایط کاری، ژنتیک، امکانات ورزشی، مشکلات جسمی، توان مالی و… تنظیم می شود (با توجه به اطلاعات وارد شده توسط کاربر در هنگام ثبت نام) و هیچ برنامه ی از قبل آماده ای وجود ندارد. در نتیجه پایبندی و اجرای برنامه ها آسان و بی دردسر می­باشد. با این وجود، این امکان نیز فراهم است که حتی پس از آن که برنامه به دستتان رسید اگر به هر دلیلی اجرای آن برایتان مقدور نبود با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست اعمال تغییرات نمائید که هیچگونه هزینه ای به همراه ندارد.

کیفیت خدمات، پشتیبانی و آموزش بی نظیر

به جرات می توان گفت خدمات جامع و کامل ما، برای رسیدن به هدفتان کافی می باشد و همواره مانند یک مربی خصوصی آگاه و متعهد در کنارتان هستیم. همچنین پشتیبانی و آموزش کامل اجرای برنامه ها نیز، با روش های متنوع، بر عهده ما می باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات سلامت فیتنس لطفا به بخش دریافت برنامه مراجعه نموده و جزئیات خدمات را مطالعه فرمائید.

ارائه جوایز و هدایای ارزشمند

در سلامت فیتنس ما برای آنکه اعضا انگیزه و نشاط کافی را به جهت پایبندی به برنامه ها و نتیجه گیری از آن داشته باشند، راهکارهای مختلفی داریم. از جمله تنظیم برنامه ها با در نظر گرفتن دقیق شرایط فردی و علایق اعضا، ارتباط مستمر با آنها و پیگیری و کنترل دقیق روند پیشرفت. یکی دیگر از این راهکارها ارائه جوایز ارزنده و ویژه به اعضای ممتازی است که با توجه به شرایط فردی خودشان بهترین عملکرد و تغییرات را داشته اند. این جوایز شامل جایزه ۳۰ میلیون تومانی برای نفر اول بهترین پایبندی به برنامه و تغییرات ایجاد شده، اهدای تجهیزات ورزشی مختلف به نفرات برتر، ارائه برنامه های تشویقی رایگان و … می باشد که هر شش ماه یک بار به اعضایی که عملکرد رضایت بخش و قابل تحسینی داشته باشند، اهدا می گردد.

خدمات به روز و مطابق با آخرین دست آورد های علمی دنیا

متاسفانه مربیان و افراد مدعی بسیار کمی در کشور وجود دارند که مبنای کارشان علمی، کارآمد و بدون آسیب باشد. ما با استفاده از آخرین متدها و دستاوردهای علمی روز دنیا در زمینه ی فیتنس و  تناسب اندام، علم تمرین، تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی، سرعت پیشرفت را در کنار سلامتی و ایمنی به شما هدیه می کنیم.

صرفه اقتصادی و قیمت بسیار مناسب نسبت به خدمات

هزینه ی برنامه ها و خدمات سلامت فیتنس در مقایسه با هزینه مربی خصوصی و همچنین در مقایسه با سایر مراکز ارائه دهنده خدمات و برنامه های تناسب اندام، بسیار ناچیز و کاملا به صرفه می باشد، در عین حال خدمات با کیفیت و بی نظیری ارائه می کنیم. علاوه بر این اجرای برنامه هایی که ارائه می­کنیم نیز کم هزینه، قابل اجرا، ثمر بخش و کاملا تضمین شده می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات و برنامه های سلامت فیتنس بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پایین تر از قیمت سایر رقبا ارائه می­شوند و علاوه بر این در تمامی خدمات ۲۵ درصد تخفیف برای دوره اول در نظر گرفته شده است. همچنین تخفیف ها و جوایز ارزشمند مختلفی برای شرایط و مناسبت های مختلف وجود دارد، برای مثال اعضای سلامت فیتنس با معرفی هر نفر می­توانند ۲۵ درصد تخفیف بیشتری در خدمات کسب کنند و با معرفی ۴ نفر تمامی خدمات برای آنها رایگان می­ باشد. در یک کلام جلب رضایت و خوشنودی مشتری خط مشی و سرمایه اصلی ما می ­باشد، چرا که هیچ کسب و کاری بدون داشتن رضایت مشتری امکان موفقیت های بزرگ را نخواهد داشت.