شرایط و قوانین سلامت فیتنس

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات وبسایت سلامت فیتنس به دقت مطالعه نمائید. ورود کاربران به وب ‏‌سایت سلامت فیتنس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط  وبسایت، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سلامت فیتنس می باشد. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت سلامت فیتنس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سلامت فیتنس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می نمائید که استفاده مستمر شما از وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف عضو یا کاربر

عضو یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت ‌نام درج کرده است، به استفاده از خدمات وبسایت سلامت فیتنس اقدام کند.

تعریف فروشنده

خدمات ارائه شده در وب سایت، صرفا توسط مجموعه سلامت فیتنس و مالکیت وبسایت صورت می پذیرد و هیچ شرکت یا شخص دیگری از بستر ارائه خدمات استفاده نمی کند. در واقع هیچ پلن بازاریابی یا مارکتینگ برای افراد در سلامت فیتنس وجود ندارد و کلیه خدمات توسط خود مجموعه ارائه می شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سلامت فیتنس استفاده می‏‌کنید، مشاوره ای دریافت می کنید و یا به سلامت فیتنس ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سلامت فیتنس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، تماس تلفنی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین ایمیل، آدرس ها و تلفن‌هایی که کاربر هنگام ثبت نام و یا در حساب کاربری خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سلامت فیتنس از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌ رسانی رویدادها، خدمات، پشتیبانی و سرویس‌های ویژه، امکان دارد سلامت فیتنس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید یا با آنان تماس تلفنی برقرار کند.

توجه داشته باشید که ایمیل info@salamatfitness.com و شماره پیامکی ۵۰۰۰۹۱۰۴۳۶۴۵۰۰ و شماره های تماس درج شده در قسمت ارتباط با ما تنها روش هایی می ­باشد که سلامت فیتنس از طریق آنها با کاربران و مشتریان خود ارتباط برقرار می نماید. همچنین این شماره‌‌ی سامانه ارسال پیامک و آدرس ایمیل فوق است که وضعیت پرونده کاربر، خدمات و سرویس‌های ویژه سلامت فیتنس را به اطلاع کاربران می‌رساند. ارسال هرگونه پیام تحت عنوان سلامت فیتنس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سلامت فیتنس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@salamatfitness.com اطلاع دهید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وبسایت سلامت فیتنس  به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وبسایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سلامت فیتنس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربر دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده کاربر از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از وبسایت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سلامت فیتنس، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وبسایت، جزئی از اموال مالک آن محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سلامت فیتنس است و هرگونه استفاده بدون کسب اجازه کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مدیریت مجموعه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سلامت فیتنس و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مجموعه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سلامت فیتنس، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این وبسایت یعنی www.salamatfitness.com است. ما با هیچ روش دیگری جز روش های رسمی و تایید شده در وبسایت، با کاربر تماس نمی‌‏گیریم. مجموعه سلامت فیتنس هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.salamatfitness.com و زیر دامنه های وابسته و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی غیر از موارد تایید شده در قسمت ارتباط با ما ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از راه های تایید شده در وبسایت بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و دریافت خدمات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه درخواست های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

تمامی توضیحات و شرایط مربوط به خدمات، به صورت کامل در هر صفحه توضیح داده شده اند، پرداخت وجه به معنی قبول کلیه شرایط است و پس از دریافت خدمات و پرداخت امکان لغو و عودت وجه وجود نخواهد داشت مگر اینکه شرایط مشمول ضمانت خدمات باشد.

نمایندگی

سلامت فیتنس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور دفتر مشاوره یا نمایندگی ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق وبسایت و راه­های ارتباطی مورد تایید در وبسایت، پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به پشتیبانی اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، سلامت فیتنس هیچ گونه مسئولیتی ندارد. وبسایت سلامت فیتنس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مدیریت در میان بگذارید.

شرایط و قوانین اختصاصی

۱- وبسایت سلامت فیتنس همانگونه که از نامش مشخص است با هدف ارائه خدمات در زمینه ورزش پاک، تناسب اندام و فیتنس همراه با سلامتی و ایمنی ایجاد شده است و از پذیرش افرادی که اهداف آنها در مغایرت یا مستلزم تخطی از این اصول است معذور می باشد.

۲- به دلیل ارتباط و پیوستگی تنگاتنگ و لاینفک تغذیه و تمرین، سلامت فیتنس (چه در بخش حضوری و چه در بخش غیر حضوری) از ارائه برنامه غذایی و تمرینی  مجزا و به صورت تکی معذور می باشد و تمامی برنامه ها به صورت پکیج و همراه با مجموعه ای از خدمات ارائه می شوند. غیر از موارد خاص مثل برنامه مختص ماه رمضان.

۳- کلیه ی خدمات و هزینه ها برای مدت زمان ۶ هفته می­باشد و برنامه ها نیز ۶ هفته ای تنظیم می­شوند. همچنین در صورت نیاز امکان ویرایش و بازنگری در برنامه ها در طی این مدت برای افرادی که از خدمات VIP استفاده می­نمایند وجود دارد.

۴- پس از آنکه برنامه به دست کاربر رسید کارشناسان ما برای راهنمایی و پشتیبانی بیشتر ظرف مدت دو روز کاری با وی تماس خواهند گرفت. همچنین در طول مدت اجرای برنامه ها به صورت مرتب (یک بار در هفته) جهت پشتیبانی، بررسی روند پیشرفت و ارائه خدمات بهتر با اعضا تماس گرفته خواهد شد. لطفا در طی این مدت برنامه ها و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه فرمائید و در صورت هر نوع سوال و ابهام موقع تماس کارشناسان مطرح نمائید. کاربر در صورت عدم تمایل به دریافت پشتیبانی، باید موقع انتخاب نوع برنامه مورد نظر دقت نماید. در غیر این صورت حق هر گونه اعتراض و شکایت در این زمینه تا انتهای دوره از وی سلب می شود.

۵- اعضا باید از اعمال تغییرات خودسرانه و همچنین اعمال نظرات افراد غیر مسئول و خارج از سلامت فیتنس، در برنامه های خود، جدّا خودداری نمایند و در صورت هرگونه سوال و ابهام پس از مطالعه دقیق توضیحات برنامه ها، به بخش های آموزش و سوالات متداول وب سایت مراجعه نمایند و یا از طریق شماره های اعلام شده در قسمت ارتباط با ما، با پشتیبانی تماس بگیرند. در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی برعهده سلامت فیتنس نخواهد بود.

۶- اعضا باید در صورت هر نوع ابهام و یا مشکل در اجرای برنامه ها (به هر دلیل)، با پشتیبانی سلامت فیتنس تماس بگیرند تا راهنمایی لازم صورت  گیرد و در صورت لزوم با توجه به شرایط ، تغییرات لازم در برنامه ها اعمال شود. لازم به ذکر است این مورد شامل هیچ گونه هزینه اضافی نمی باشد و از خدمات ویژه سلامت فیتنس به شمار می آید.

۷- به منظور تشویق اعضا و حمایت بیشتر از آنها ، دو بار در سال (هر ۶ ماه یک بار) به چندین تن از اعضایی که بیشترین پایبندی را در اجرای برنامه ها داشته اند جوایز و هدایایی مانند جوایز نقدی، لوازم ورزشی، خدمات رایگان و … ارائه می شود. معیار انتخاب نفرات برتر میزان پایبندی به برنامه ها و تغییرات صورت گرفته بر اساس شرایط فردی و امکانات اعضا می­ باشد.

۸- اگر کاربری از سلامت فیتنس برنامه دریافت کند و دو دوره پشت سر هم (به دلیل تنبلی و عدم پایبندی) به هدف تعیین شده توسط مربی  نرسد تا آخر سال از دریافت برنامه محروم می شود و پرونده وی کنار گذاشته خواهد شد تا نوبت او به افراد مشتاق و پایبند برسد.

۹- اگر کاربری با اجرای دقیق برنامه ها به هدف خود نرسد و این عدم نتیجه گیری در اثر کوتاهی وی و عدم رعایت موارد ذکر شده در قسمت توضیحات مهم برنامه ها نباشد هزینه وی به طور کامل و با احترام عودت داده می شود.­

۱۰- هر یک از اعضا می­توانند با معرفی سلامت فیتنس به دوستان و آشنایان خود، تخفیف ها و امتیازات ویژه ای کسب نمایند. به این ترتیب که اگر فردی موقع ثبت نام برای دریافت برنامه، نام یکی از اعضا را به عنوان معرف در قسمت تعیین شده فرم ثبت نام وارد نماید، خدمات دوره بعدی برای آن عضو شامل ۲۵ درصد تخفیف خواهد بود و تا  زمان همکاری فرد معرفی شده با سلامت فیتنس، تخفیف نیز پابرجا خواهد بود. به همین ترتیب با معرفی ۴ نفر، تا زمانی که آن نفرات با سلامت فیتنس همکاری داشته باشند تمامی خدمات برای شخص معرف به صورت رایگان خواهد بود و در صورت معرفی بیش از ۴ نفر نیز، به ازای هر نفر حساب کاربری معرفی کننده مبلغ ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان شارژ خواهد شد (بسته به نوع برنامه) که می­تواند به میزان همان مبلغ از سایت خرید کند و یا درخواست پرداخت وجه به صورت نقدی نماید. بدیهی است که دو نفر نمی­توانند نام همدیگر را به عنوان معرف ذکر کنند. لازم به توضیح است که این قانون جهت کمک مالی به اعضای سلامت فیتنس طراحی شده است و جهت بازار یابی نبوده و هیچگونه سود مالی نیز برای سلامت فیتنس به همراه ندارد.

۱۱- در سلامت فیتنس تمام برنامه ها بر اساس شرایط و نیازهای فردی اعضا از قبیل هدف، ژنتیک، میزان انگیزه، زمان بندی روزانه، شرایط شغلی، سطح ورزشی، امکانات ورزشی، مشکلات جسمی، توان مالی و غیره (با توجه به اطلاعات وارد شده توسط  کاربر در هنگام ثبت نام و یا مراجعه حضوری) تنظیم می­شود و هیچ برنامه ی از قبل آماده ای وجود ندارد. بنابراین جهت ارائه خدمات مطلوب، اعضا باید هنگام ثبت نام برای دریافت برنامه، در وارد نمودن اطلاعات مربوطه دقت و حوصله لازم را به خرج دهند و از وارد نمودن اطلاعات خلاف واقع، نامطمئن و نامعتبر خودداری کنند. در صورت تغییر در هر یک از اطلاعات وارد شده، کاربر باید نسبت به  اصلاح آن از طریق اطلاع رسانی به پشتیبانی و یا از طریق  حساب کاربری اقدام نماید. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی بر عهده کاربر خواهد بود.

۱۲- سلامت فیتنس از ارائه خدمات به افراد دارای مشکلات و بیماری های حاد جسمی که ممکن است فعالیت بدنی و ورزش برای مشکل و بیماری آنها خطر آفرین باشد معذور است و در صورت پنهان کاری کاربر، هیچگونه مسئولیتی بر عهده مربی و وبسایت نخواهد بود.

۱۳- پرداخت هزینه دریافت برنامه توسط اعضا، پس از تدوین برنامه و موقع دانلود نمودن آن از حساب کاربری صورت می پذیرد. به این ترتیب که پس از  ثبت نام و ارسال اطلاعات مربوطه توسط کاربر، برنامه وی بسته به ترافیک کاری، ظرف مدت ۲ تا ۷ روز کاری تنظیم می شود و از طریق پیامک یا ایمیل یا تماس تلفنی به کاربر اطلاع داده می­شود و وی با مراجعه به بخش حساب کاربری در وبسایت، نسبت به پرداخت آنلاین هزینه و دانلود برنامه اقدام می نماید.

۱۴- در صورتی که کاربر پس از ثبت نام و درخواست برنامه و قبل از دریافت آن ، از اقدام خود منصرف شود باید در اسرع وقت از طریق تماس تلفنی به کارشناسان مجموعه اطلاع رسانی نماید. بدیهی است که پس از دانلود و دریافت برنامه توسط کاربر، امکان انصراف و عودت هزینه وجود ندارد و از آن پس، تنها در صورتی که خدمات VIP را انتخاب نموده باشد می­تواند با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست اعمال تغییرات در برنامه را نماید.

۱۵- مدت تمامی خدمات و برنامه ها ۶ هفته ای می­باشد. اعضای حضوری و غیر حضوری در صورت تمایل به ادامه همکاری باید پس از گذشت ۵ تا ۶ هفته از شروع اجرای برنامه ها جهت بازدید و گرفتن برنامه جدید به وبسایت مراجعه نمایند. بدیهی است نباید بین زمان دریافت برنامه و شروع به اجرای آن بیش از یک هفته فاصله بیافتد.

۱۶- کاربران و اعضای محترم وبسایت ملزم به مطالعه دقیق و پذیرش شرایط و قوانین سلامت فیتنس می­باشند. در صورت عدم اطلاع ایشان از شرایط و قوانین استفاده از خدمات، هیچگونه مسئولیتی متوجه سلامت فیتنس نمی باشد.

حریم خصوصی

وبسایت سلامت فیتنس ملزم به حفظ حریم خصوصی کاربر می باشد و خود را در قبال حفظ اطلاعات شخصی، تصاویر و پیام‌های کاربرمسئول می‌داند. بدیهی است که هیچ یک از اطلاعات و تصاویر کاربران بدون اطلاع و رضایت خود آنان توسط سلامت فیتنس منتشر نخواهد شد. تیم سلامت فیتنس با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای مشاوره، دریافت خدمات و استفاده از برخی امکانات وبسایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی ایمن، مطمئن و با کیفیت را به کاربران ارائه دهد. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل، سایر اطلاعات و آدرسها و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید کاربر است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های مجموعه با کاربر از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط کاربر و کد ملی و سایر اطلاعات لازم، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها می باشد و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سلامت فیتنس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت خدمات می‌تواند از کاربر، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

همچنین سلامت فیتنس ممکن است به منظور ارتباط با مشتریان، بهینه ‌سازی محتوای وب ‌سایت و ارائه خدمات بهتر، از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع ‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب ‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند و یا با آنان تماس تلفنی برقرار نماید.

توجه داشته باشید که  آدرس ایمیل و شماره های ذکر شده در قسمت ارتباط با ما، تنها راه های ارتباطی سلامت فیتنس با مخاطب می­باشد که از طریق آنها برای کاربران و مشتریان خود  پیام ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ ی سامانه ارسال پیامک و ایمیل سلامت فیتنس است که وضعیت پرونده کاربر، خدمات و سرویس‌های ویژه سلامت فیتنس را به اطلاع کاربران می‌رساند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک و ایمیل تحت عنوان سلامت فیتنس ، با هر شماره و آدرس دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سلامت فیتنس است و در صورت دریافت چنین پیام­هایی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به پشتیبانی اطلاع دهید.

لازم به تاکید می­باشد که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری  بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نماید و به پشتیبانی وبسایت اطلاع دهد.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و حق هر گونه ادعا علیه سلامت فیتنس را سلب می کند.

سلامت فیتنس هویت شخصی کاربران را محترم می شمارد و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی ‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سلامت فیتنس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که سلامت فیتنس همانند سایر وبسایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی وبسایت و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و مالکیت سلامت فیتنس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد. وبسایت سلامت فیتنس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه دریافت خدماتی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.